Facebook PRO - nagrania z seminarów online
Wsparcie agencji Social Media Now.
14 godzin poradnikowych materiałów wideo
Seminaria prowadzi Piotr Chmielewski - założyciel agencji marketingu społecznościowego Social Media Now.
20 proc. rabatu na szkolenia stacjonarne.
Pierwszeństwo w otrzymywaniu
(poprzez specjalną grupę, o której dowiesz się z seminariów)
790 zł
Wystawiamy faktury
+ VAT.
Dostęp jest bezterminowy i nielimitowany.
Obejrzyj bezpłatne nagranie (tylko 25.06):
14 godzin poradnikowych materiałów wideo
Czego się dowiesz? Tematy, które zostały omówione podczas seminariów:
1. Jak uatrakcyjnić fanpage i lepiej promować posty (1,5 godziny)
2. Jak dotrzeć do fanów konkurencji i "ożywić własnych" - grupy docelowe (1,5 godziny)
3. Fanpage to za mało: grupy i wydarzenia na FB (1,5 godziny)
4. Reklama na FB od nowa - nowe narzędzie i opcje (2018r.)(1,5 godziny)
5. Jak zaangażować fanów i zwiększyć zasięg (2018r.) (1,5 godziny)
6. Grupy na Facebooku (2018r.) (1,5 godziny)
7. 4 etapy - skuteczny model dotarcia do klientów na FB (2018r.) (1,5 godziny)
8. Zadawanie pytań nie działa. Jak naprawdę zaangażować fanów (2018r.) (1 godzina)
9. Posty, które zaskakują - jak przyciągnąć uwagę użytkownika (2019r.) (1 godzina)
10. Era Messengera - zasięgi i zaangażowanie po zmianach na FB (2019r.) (1,5 godziny)
Wykorzystanie nowych formatów reklamowych i modeli rozliczeń (dostępnych od 2015 roku).
Monitorowanie efektów
Seminaria prowadzi i za merytorykę odpowiada:
Piotr Chmielewski: