Facebook PRO - nagrania z seminarów online

Wsparcie agencji Social Media Now.

17,5 godziny poradnikowych materiałów wideo

Seminaria prowadzi Piotr Chmielewski - założyciel agencji marketingu społecznościowego Social Media Now.

20 proc. rabatu na szkolenia stacjonarne.

Pierwszeństwo w otrzymywaniu

informacji o zamkniętych wydarzeniach i spotkaniach.

(poprzez specjalną grupę, o której jest mowa w nagraniu)

Koszt dostępu:

790 zł

Wystawiamy faktury

dziś w cenie
485
zł + VAT
W cenie także:

+ VAT.

Dostęp jest bezterminowy i nielimitowany.

Obejrzyj bezpłatne nagranie (tylko 25.06):

Wykup dostęp

Czego się dowiesz? Tematy, które zostały omówione podczas seminariów:


1. Reklama na Facebooku - skuteczne kampanie płatne (2 godziny)

2. Skuteczny fanpage - jak prowadzić stronę firmową na Facebooku (2 godziny)

3. Jak zaangażować fanów: budowanie aktywnej społeczności na Facebooku (2 godziny)

4. Facebook i e-mail marketing: jak połączyć ich skuteczność (1 godzina)

5. Power Editor - tworzenie treści i kampanii reklamowych na Facebooku (1 godzina)

6. Reklama na Instagramie - pierwsze doświadczenia (1 godzina)

7. Reklama na FB i IG - nowości na koniec 2015 r. (1 godzina)

8. Media społecznościowe - strategia na 2016r. (1 godzina)

9. Rodzaje postów, których nie znasz, a powinienieś 2017r. (1,5 godziny)

10. Jak uatrakcyjnić fanpage i lepiej promować posty 2017r. (1,5 godziny)

11. Jak dotrzeć do fanów konkurencji i "ożywić własnych" - grupy docelowe 2017r. (1,5 godziny)

12. Fanpage to za mało: grupy i wydarzenia na FB - przykłady i inspiracje 2017r. (1,5 godziny)

Skuteczne kampanie
Prowadzenie działań reklamowych na Facebooku.

Skuteczny fanpage
Jak prawidłowo określić koncepcję prowadzenia fanpage'a.

Ustawienie idealnych grup docelowych, abyreklamy widzieli tylko potencjalni klienci.

Wykorzystanie nowych formatów reklamowych i modeli rozliczeń (dostępnych od 2015 roku).

Budowanie aktywnej społeczności
Co zrobić, żeby fani angażowali się bardziej niż do tej pory.

Monitorowanie efektów

Jak mierzyć zwrot z inwestycji w działania na FB.

Seminaria prowadzi i za merytorykę odpowiada:

Piotr Chmielewski (http://Facebook.com/Chmielewski).