Boty-roboty, czyli reklama w Messengerze

1 godzina i 13 minut - poradnik wideo

Wszystko co warto wiedzieć (i jak to wdrożyć)

Pomoc w specjalnej grupie.

Nagranie ekranu + prowadzący:
wszystko jasno wytłumaczone i pokazane.

Koszt dostępu:

350 zł

Wystawiamy faktury

dziś w cenie
485
zł + VAT

Co dokładnie otrzymasz:

+ VAT

Dostęp jest bezterminowy i nielimitowany.

Obejrzyj bezpłatne nagranie (tylko 25.06):

Wykup dostęp

Wsparcie społeczności twórców Botów.

Wdrożenie z Social Media Now

W tym wariancie nie zrobimy wszystkiego za Ciebie, ale pomożemy znaleźć pomysł, odpowiemy na wszystkie pytania i pomożemy w razie problemów :)

OBEJRZYJ 20 MINUT:

Nagranie + wdrożenie bota z SMN

0:18 Co jest w planie i dlaczego będzie super-ciekawie :)

02:27 Nowa grupa na Facebooku

02:57 Messenger kontra e-mailing

04:19 Do kogo można wysyłać wiadomości przez Messengera

05:36 Programy do komunikacji przez Messengera

07:45 Zakładamy konto i ustawiamy wiadomość powitalną

09:08 Jak wysłać wiadomość i sprawdzić liczbę odbiorców (i czemu to na początku 0 osób)

10:05 Co zrobić żeby było lepiej - jak zbudować bazę, zbierać grupę

11:15 Pierwszy, bezpłatny sposób

11:31 Sposób drugi: Wiadomość sponsorowana. System reklamowy FB, jak to ustawić (dokładna prezentacja)

13:57 Sposób trzeci: Reklama kierująca do Messengera na FB

15:47 Sposób czwarty: akcja z komentarzami. Przykłady. Dlaczego nie warto pisać "skomentuj i zobacz co się stanie"

23:25 I jak to dokładnie ustawić (ze szczegółami konfiguracji)

26:34 Sposób piąty: stworzenie Bota (scenariusza rozmowy)

29:08 Przykład scenariusza rozmowy z Botem

33:25 Drugi przykład scenariusza rozmowy z Botem

36:30 Mało znane przykłady polskich Botów

42:04 Jak dokładnie ustawić scenariusz rozmowy (szczegółowa konfiguracja)

49:02 Czy wolno i czy warto wysyłać tę samą do wszystkich? Polityka Facebooka i zdrowy rozsądek

51:10 Wiadomości subskrybowane: jak uzyskać zgodę użytkownika

53:30 Wysyłanie wiadomości do wybranej części osób z bazy

54:40 Kierowanie do Messengera ze strony www

57:45 Boty: inspiracje zagraniczne

58:12 Jak zbierać adresy e-mail podczas rozmowy z Botem

1:01:14 Jak umożliwić użytkownikowi wypisanie się

1:02:55 Jak przekierować z wysłanej wiadomości do rozmowy z Botem

1:05:15 Jak kierować do konkretnego scenariusza rozmowy. Jak skierować użytkownika do wybranego etapu rozmowy

1:07:00 Włączanie osób firmy do rozmowy użytkownika z Botem

1:07:55 Jak ustawić scenariusz, w którym Bot będzie rozpoznawał płeć użytkownika

1:09:55 Jak bezpłatnie usunąć z menu link do twórców programu

1:11:57 Co dalej z Messengerem i kiedy warto tworzyć Bota od podstaw (bez programu). Co z przyjmowaniem płatności przez Messengera? 

Czego się dowiesz - dokładna zawartość nagrania:

Boty i Messenger
Chwilowa moda czy nowy sposób
komunikacji z klientami.

Promocja w Messengerze
Jak zwiększyć liczbę osób z którymi można komunikować się w ten sposób.

Rodzaje reklam, które pomogą zwiększyć ruch w Messengerze firmy.

Programy i narzędzia.

Z których korzystać, a z których zrezygnować.

Scenariusz rozmowy z Botem.
Na jaki wariant warto postawić, w zależności od branży.

Monitorowanie efektów.

Jak mierzyć wyniki takich działań.

Seminarium prowadzi i za merytorykę odpowiada:

Piotr Chmielewski (http://Facebook.com/Chmielewski).