Czego się dowiesz? Tematy, które zostały omówione podczas seminariów:


1. Reklama na Facebooku - skuteczne kampanie płatne (2 godziny)

2. Skuteczny fanpage - jak prowadzić stronę firmową na Facebooku (2 godziny)

3. Jak zaangażować fanów: budowanie aktywnej społeczności na Facebooku (2 godziny)

4. Facebook i e-mail marketing: jak połączyć ich skuteczność (1 godzina)

5. Power Editor - tworzenie treści i kampanii reklamowych na Facebooku (1 godzina)

6. Reklama na Instagramie - pierwsze doświadczenia (1 godzina)

7. Reklama na FB i IG - nowości na koniec 2017 r. (1 godzina)

8. Media społecznościowe - strategia na 2017r. (1 godzina)

Wykorzystanie nowych formatów reklamowych i modeli rozliczeń (dostępnych od 2015 roku).

Skuteczny fanpage
Jak prawidłowo określić koncepcję prowadzenia fanpage'a.

Budowanie aktywnej społeczności
Co zrobić, żeby fani angażowali się bardziej niż do tej pory.

Ustawienie idealnych grup docelowych, abyreklamy widzieli tylko potencjalni klienci.

Monitorowanie efektów

Jak mierzyć zwrot z inwestycji w działania na FB.

Skuteczne kampanie
Prowadzenie działań reklamowych na Facebooku.

Seminaria prowadzi i za merytorykę odpowiada:

Piotr Chmielewski (http://Facebook.com/Chmielewski).