Czego się dowiesz? Tematy, które zostały omówione podczas seminariów:
1. Reklama na Facebooku - skuteczne kampanie płatne (2 godziny)
2. Skuteczny fanpage - jak prowadzić stronę firmową na Facebooku (2 godziny)
3. Jak zaangażować fanów: budowanie aktywnej społeczności na Facebooku (2 godziny)
4. Facebook i e-mail marketing: jak połączyć ich skuteczność (1 godzina)
5. Power Editor - tworzenie treści i kampanii reklamowych na Facebooku (1 godzina)
6. Reklama na Instagramie - pierwsze doświadczenia (1 godzina)
7. Reklama na FB i IG - nowości na koniec 2017 r. (1 godzina)
8. Media społecznościowe - strategia na 2017r. (1 godzina)
Wykorzystanie nowych formatów reklamowych i modeli rozliczeń (dostępnych od 2015 roku).
Monitorowanie efektów
Seminaria prowadzi i za merytorykę odpowiada:
Piotr Chmielewski (http://Facebook.com/Chmielewski).