Facebook PRO - nagrania z seminarów online
Wsparcie agencji Social Media Now.
19,5 godzin poradnikowych materiałów wideo
Seminaria prowadzi Piotr Chmielewski - założyciel agencji marketingu społecznościowego Social Media Now.
20 proc. rabatu na szkolenia stacjonarne.
Pierwszeństwo w otrzymywaniu
(poprzez specjalną grupę, o której dowiesz się z seminariów)
790 zł
Wystawiamy faktury
+ VAT.
Dostęp jest bezterminowy i nielimitowany.
Obejrzyj bezpłatne nagranie (tylko 25.06):
14 godzin poradnikowych materiałów wideo
Czego się dowiesz? Tematy, które zostały omówione podczas seminariów:
1. Skuteczny fanpage - jak prowadzić stronę firmową na Facebooku (2 godziny)
2. Jak zaangażować fanów: budowanie aktywnej społeczności na Facebooku (2 godziny)
3. Reklama na Instagramie - pierwsze doświadczenia (1 godzina)
4. Rodzaje postów, których nie znasz, a powinienieś 2017r. (1,5 godziny)
5. Jak uatrakcyjnić fanpage i lepiej promować posty 2017r. (1,5 godziny)
6. Jak dotrzeć do fanów konkurencji i "ożywić własnych" - grupy docelowe 2017r. (1,5 godziny)
7. Fanpage to za mało: grupy i wydarzenia na FB 2017r. (1,5 godziny)
8. Boty-Roboty, czyli reklama w Messengerze 2017r. (1,5 godziny)
9. Reklama na FB od nowa - nowe narzędzie i opcje 2017r. (1,5 godziny)
10. Jak zaangażować fanów i zwiększyć zasięg 2018r. (1,5 godziny)
11. Grupy na Facebooku 2018r. (1,5 godziny)
12. 4 etapy - skuteczny model dotarcia do klientów na FB 2018r. (1,5 godziny)
13. Zadawanie pytań nie działa. Jak naprawdę zaangażować fanów 2018r. (1 godzina)
Wykorzystanie nowych formatów reklamowych i modeli rozliczeń (dostępnych od 2015 roku).
Monitorowanie efektów
Seminaria prowadzi i za merytorykę odpowiada:
Piotr Chmielewski: