Facebook PRO - nagrania z seminarów online

Wsparcie agencji Social Media Now.

14 godzin poradnikowych materiałów wideo

Seminaria prowadzi Piotr Chmielewski - założyciel agencji marketingu społecznościowego Social Media Now.

20 proc. rabatu na szkolenia stacjonarne.

Pierwszeństwo w otrzymywaniu

informacji o zamkniętych wydarzeniach i spotkaniach.

(poprzez specjalną grupę, o której dowiesz się z seminariów)

Koszt dostępu:

790 zł

Wystawiamy faktury

dziś w cenie
485
zł + VAT
W cenie także:

+ VAT.

Dostęp jest bezterminowy i nielimitowany.

Obejrzyj bezpłatne nagranie (tylko 25.06):

Wykup dostęp

14 godzin poradnikowych materiałów wideo

Czego się dowiesz? Tematy, które zostały omówione podczas seminariów:


1. Jak uatrakcyjnić fanpage i lepiej promować posty (1,5 godziny)


2. Jak dotrzeć do fanów konkurencji i "ożywić własnych" - grupy docelowe (1,5 godziny)


3. Fanpage to za mało: grupy i wydarzenia na FB (1,5 godziny)


4. Boty-Roboty, czyli reklama w Messengerze (1,5 godziny)


5. Reklama na FB od nowa - nowe narzędzie i opcje (2018r.)(1,5 godziny)


6. Jak zaangażować fanów i zwiększyć zasięg (2018r.) (1,5 godziny)


7. Grupy na Facebooku (2018r.) (1,5 godziny)


8. 4 etapy - skuteczny model dotarcia do klientów na FB (2018r.) (1,5 godziny)


9. Zadawanie pytań nie działa. Jak naprawdę zaangażować fanów (2018r.)  (1 godzina)


10. Posty, które zaskakują - jak przyciągnąć uwagę użytkownika (2019r.) (1 godzina)


Skuteczne kampanie
Prowadzenie działań reklamowych na Facebooku.

Skuteczny fanpage
Jak prawidłowo określić koncepcję prowadzenia fanpage'a.

Ustawienie idealnych grup docelowych, abyreklamy widzieli tylko potencjalni klienci.

Wykorzystanie nowych formatów reklamowych i modeli rozliczeń (dostępnych od 2015 roku).

Budowanie aktywnej społeczności
Co zrobić, żeby fani angażowali się bardziej niż do tej pory.

Monitorowanie efektów

Jak mierzyć zwrot z inwestycji w działania na FB.

Seminaria prowadzi i za merytorykę odpowiada:

Piotr Chmielewski: